Købsbetingelser

1. Om MOI 

Firmaet ligger i Malmø. Selskabets postadresse er Vikingbergsvegen 8. Registreringsnr: 559133-4213. Hvis de ønsker at komme i kontakt med os, bedes de udfylde vores kontaktformular med deres kontaktoplysninger, og vi vil være i kontakt om lidt.

2. Ordre

Når du fuldfører din ordre, vil en ordrebekræftelse blive sendt til din e-mail-adresse. I bekræftelsen vil du finde alle oplysninger om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse inden for 24 timer, eller noget ikke matcher din ordre, så kontakt os via vores kontaktformular på butikens første side. Gem din ordrebekræftelse, da den indeholder nærmere oplysninger om det køb, du kan få brug for i din kontakt med os.
Alle varer forbliver MOI Butiks ejendom, indtil selskabet har modtaget fuld betaling. Der er rapporteret om forsøg på bedrageri. MOI Butik forbeholder sig ret til at annullere købet, hvis der er mistanke om svig.

3. Betaling

Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsmetoder. Vælg den mulighed, der passer dig bedst, når du kommer hen til kassen. Mindreårige (under 18 år) må ikke foretage indkøb uden tilladelse fra den maleriske.

Klarna:

Klarna er en bekvem og sikker måde for dig som kunde at handle med.
Du kan vælge mellem flere betalingsmetoder:

Shopify kortbetalinger 

Med kort betaling vil du helt sikkert betale med dine bankkort.

4. Levering

MOI Butik leverer i øjeblikket i Sverige og Danmark. Transportomkonstninger: op til 100 DK i forsendelsesomkostninger: - pr. ordre og sendes sammen med DHL servicepoint. Transportomkostningerne vil blive meddelt, før du betaler dine varer. Når vi har pakket varerne, vil du modtage en bekræftelse pr. e-mail, hvor du vil modtage oplysninger om din ladnings pakkenummer, som vil gøre det muligt for dig at spore din pakke, men ikke hvis du vælger levering pr. brev. Gyldig identifikation og e-mail eller sms skal fremlægges ved afhentningen af forsendelsen.  Hvis varerne af en eller anden grund ikke kunne leveres til deres hjemmeadresse, vil de blive informeret om, hvor de kan hente dem.
Du kan bestille i MOI butikken døgnet rundt, varerne bliver normalt valgt næste fridag. Vores normale leveringstid er 1-4 dage, nogle gange lidt længere uden for Sverige. Hvis der opstår forsinkelser i leveringen (uden at vi har underrettet dem om længere leveringstid), bedes de kontakte os via vores kontaktformular.


Pakker der ikke afhentes
Din pakke vil være hos din postagent i højst 14 dage, så vil den blive returneret til os. Pakker, der ikke indløses, forbeholder vi os ret til at opkræve dig som kundeudgifter for returnering af fragt, forsendelsesgebyr og håndteringsgebyr. Håndteringsgebyret er 300: -.

5. Pris

Alle priser er angivet i Danske Kroner (DKK). Vi forbeholder os ret til prisændringer som følge af prisændringer fra leverandører, forkerte prislister og unøjagtigheder på grund af ukorrekte oplysninger og forbeholder os ret til at justere prisen.

6. Tilbagetrækning

Når de køber varer fra os, har de som kunde en lovlig fortrydelsesret på 14 dage, som gælder fra det tidspunkt, hvor de har modtaget en vare, som de har bestilt. Hvis du ønsker at returnere varer, du har bestilt finder du en returseddel samt returneringsvejledning her. De står selv for forsendelsesomkostninger. Returneringen sker efter returnering og modtagelse af genstanden i original form. 

Mere information om returneringer, bytes og klager kan findes under returnering og klager.

7. Klager 

Vi inspicerer alle produkter, før de bliver sendt til dig. Skulle produktet stadig være beskadiget eller defekt, når det ankommer, forpligter vi os i overensstemmelse med gældende lovgivning om forbrugerbeskyttelse til at afhjælpe fejlen gratis.
Du skal altid kontakte os for en godkendelse, før du returnerer en defekt genstand. Klagen skal indgives umiddelbart efter, at fejlen er konstateret. Se nærmere oplysninger om, hvordan man fortsætter under tilbagesendelser og klager.

8. Ansvarsbegrænsning

Vi accepterer ikke noget ansvar for indirekte skader, der kan opstå som følge af produktet.
Vi accepterer ikke noget ansvar for forsinkelser/fejl som følge af omstændigheder, der ligger uden for selskabets dominerende stilling (Force Majeure). Disse omstændigheder kan f.eks. omfatte arbejdskonflikter, brand, krig, regeringens beslutning, nedsat eller manglende levering fra leverandøren.
Desuden påtager den pågældende leverandør sig ikke noget ansvar for ændringer i produkter, som den pågældende leverandør har ændret, og andre faktorer, som vi ikke er herre over.

9. Produktinformation

Vi reserverer os selv til eventuelle trykfejl på denne hjemmeside og til det endelige salg af produkter. 
Vi garanterer ikke, at billederne afspejler det nøjagtige udseende af produkterne, da en bestemt farveforskel kan forekomme afhængigt af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi forsøger altid på den bedste måde at at vise produkterne så korrekt som muligt.

10. Information om Cookies

Ved lov om elektronisk information bør besøgende på en hjemmeside modtage oplysninger om brugen af cookies. Informationen i småkagen kan bruges til at følge en brugers gennemsøgning. Cookie er en lille tekstfil som hjemmesiden du besøger ønsker at gemme på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan sætte din søger til automatisk at nægte cookies. Yderligere oplysninger findes på Erhvervsstyrelsens hjemmeside.

11. Personlig

Ved at handle i Moi Butik accepterer de vores databeskyttelsespolitik og vores behandling af deres personoplysninger. Vi beskytter dit privatliv og indsamler ikke mere information end nødvendigt for at bearbejde din ordre. Vi sælger eller videregiver aldrig dine data til tredjemand uden et retsgrundlag.
MOI Butik er ansvarlig for behandlingen af personoplysninger, som de har givet os som kunde. Deres personlige oplysninger behandles af os for at administrer deres orden og i de tider, hvor de har bedt om nyhedsbreve eller tilbud fra os - for at kunne tilpasse markedsføringen til deres individuelle behov.
Nedenfor er der en oversigt over, hvordan vi opbevarer og behandler dine data i overensstemmelse med GDPR.

11.1 Hvad er en personlig information?
En personlig information er alle oplysninger, der direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person.

11.2 Hvilke oplysninger gemmer vi?
For at håndtere din ordre og besvare spørgsmål i forbindelse med din ordre (kundeservice) opbevarer vi Dit fornavn og efternavn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, ip-adresse og købshistorie.
Dine data lagres, så længe vi har et retsgrundlag til at behandle dine data, f.eks. for at opfylde aftalen mellem os eller for at overholde en retlig forpligtelse i henhold til f. eks. Regnskabsloven.

11.3 Retsgrundlag
I forbindelse med et køb behandles dine personlige oplysninger for at opfylde aftalen med dig. Marketing, forfremmelser og lignende posteringer foretages med deres samtykke.

11.4 Hvilke opgaver deles og med hvilket formål?

11.4.1 Betalingsleverandør
Når der foretages indkøb, deles oplysningerne med vores betalingsformidler. Det, der lagres, er Fornavn, efternavn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer. Hvis du vælger at betale pr. faktura, vil socialsikringsnummeret også blive gemt hos udbyderen. Oplysningerne spares for at gennemføre købet og for at beskytte parterne mod svig. De betalingstjenesteudbydere (betalingstjenester), som vi anvender, er Klarna og kortbetaling.

11.4.2 Transportselskab

For at kunne levere dine ordrer og fuldføre vores aftale skal vi dele specifikke oplysninger med vores transportselskab. Det, der deles med vores transportselskab, er fornavn, efternavn og adresseoplysninger for levering. E-mail-adresse og/eller mobilnummer kan også deles med rederiet med henblik på meddelelse.
De transportselskab, vi arbejder med, er: DHL og Postnord.

11.4.3 Nyhedsbrev
Hvis du har valgt at abonnere på vores nyhedsbrev, vil dit fornavn, efternavn og e-mail-adresse blive delt med vores nyhedsbrevudbyder. Dette er for at holde dig opdateret med oplysninger og tilbud til markedsføringsformål.

11.5 Ret til adgang
Du har ret til at modtage uddrag af alle oplysninger om dig hos os. Uddrag leveres elektronisk i et læsbart format.

11.6 Berigtigelsesret 
Du har ret til at bede os om at opdatere forkerte oplysninger eller supplere oplysninger, der er 

utilstrækkelig.

11.7 Retten til at blive glemt
Du kan til enhver tid bede om, at de oplysninger, der vedrører dig, slettes. Der er kun få undtagelser fra retten til sletning, såsom om den skal bevares, for at vi skal opfylde en juridisk forpligtelse (f.eks. i henhold til regnskabsloven).

11.8 Databeskyttelsesansvarlig
MOI Butik er ansvarlig for opbevaring og behandling af personoplysninger i onlinebutikken og sikrer, at reglerne overholdes.

11.9 Sådan beskytter vi dine personoplysninger
Vi bruger branchestandarder som SSL/TLS og envejshashalgoritmer til at gemme, behandle og kommunikere følsomme oplysninger såsom personlige data og adgangskoder sikkert.
Vi bruger en platform kaldet Shopify, som er en amerikansk virksomhed, der har kunder over hele verden.

12. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser

Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i vilkår og betingelser til enhver tid. Ændringer af vilkår og betingelser vil blive offentliggjort online på hjemmesiden. De ændrede vilkår anses for accepteret i forbindelse med ordrer eller besøg på hjemmesiden.

13. Kontroverser og lovvalg

I tilfælde af, at en tvist ikke kan løses efter aftale med virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde kontakte General Complaints Board, se arn.se. For dig, der bor i et andet EU-land end Sverige kan du indgive klager online via Europa-Kommissionens platform for tvistmægling, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
I tilfælde af en tvist følger vi afgørelser fra ARN eller det tilsvarende tvistbilæggelsesorgan.
Enhver tvist vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lovgivning og lovgivning

Choose your local MOI butik

Deliver to:
Language
Currency